31/12/15

Aquest 2016 'Stay Foolish, Stay Hungry', a l'estil Steve Jobs

Cap comentari:
 
Emocionada, Afortunada, Il·lusionada, Orgullosa, Feliç… però sobretot Agraïda. Són els primers adjectius que em vénen al cap quan faig balanç del 2015, el primer any enterament dedicat a Olabautyú, a les Experiències Memorables que s'amaguen darrere d'aquest nom aparentment estrany. Storytellings Audiovisuals, Biografies Personals per encàrrec, Vídeo-reportatges originals, Vídeo-currículums i Serveis en Comunicació que han començat a calar fons en empreses, institucions i particulars, proporcionant-los protagonisme i ajudant-los a connectar emocionalment amb els seus públics o familiars objectius. 

Els principis mai són fàcils. Confiar és una acció que es guanya amb el dia a dia, amb l'entusiasme, dedicació i professionalitat que correspon... Amb el tracte humà i la personalització que requereix cada client, col·laborador o proveïdor. Olabautyú viu les seves pròpies Experiències Memorables gràcies a tots ells: a Dreamland Factory, a AFAM, a Punt Roma SL, a Maria Batet-Valors d’Emprendre… A la família Tamboleo, a la Llar d’InfantsAnca, a Dóna’t un Impuls, a Pastisseria Mataró, a TNS Spain, a Ilturo, a Zsevenforyou, a H Audiovisual, a Lluís Turró, sense oblidar-me del vital i incondicional suport dels meus amics i de la meva família, ja que són els que pateixen tant els avanços com les ensopegades sense perdre mai la fe en mi. Gràcies a tots per creure en la meva ‘màgia’. A tots vosaltres us dedico aquest vídeo, un repàs a algunes de les feines més significatives d'aquest 2015:



Com aconsellava Steve Jobs: "stay foolish, stay hungry". Jo segueixo boja: boja per crear, per emocionar, per fer sentir, per donar protagonisme, per sensibilitzar, per donar a conèixer, per comunicar, per aportar un valor afegit especial, autèntic. I per descomptat també em mantinc tremendament famolenca: l'estómac no deixa de rugir-me per seguir aprenent, somiant i creixent amb el mateix entusiasme i passió de sempre, el meu ADN particular. 

Així que per aquest 2016 us desitjo i em desitjo que seguim donant valor als petits detalls, a les nostres vivències i experiències, als moments irrepetibles que vivim dia a dia, als nostres records, a sentir, emocionar, capturar i immortalitzar la nostra petjada en els negocis i en la vida, ja que són un tot.
 
Fins a l'any que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
© 2014 - olabautyu.com - Lydia Ruiz - Todos los derechos reservados